Friday, May 31, 2013

Slightly tipsy

Niisiis.. Järjekordselt olen ma oma blogi tähelepanuta jätnud.. No seekord on mul vabandus.. Mul oli eksam eksami otsa ja kui ma midagi läbi ei kukkunud siis on 2 veel.. Jh.. ülikool.. enam ma ei tea, miks ma siia üleüldse tulin... ja veel bioloogiat.. mis mul arus oli? Miks ma ei võinud minna kuskile rakenduskõrgkooli või kuhu iganes, mis ei ole Tartu ülikool... Mul oleks palju lihtsam.. Ärge laske end sellest vingumisest eksitada.. kummalisel kombel ma ei kahetse, et ma Tartu tulin. Ma tean.. minuga on midagi väga valesti aga samas.. kellega poleks :P. Tartu on väga ilus koht. Siin on nii roheline.. Mitte et Taeblas poleks, aga Taebla on ebakorrapärane kartulipõld.. Tartu pole. Ma olen siin veel paar nädalat enne lõplikult suveks koju minemist (kuku veel eksameid läbi...). Kuigi ma ei kurda.. Ma saan puhata veidi enne seda, kui ma suveks tööle lähen. Ma suveks sain töö Uuemõisa Pizza Grandes (naerge üksi aga ärge mulle öelge, et see pole hea valik..ma tean seda niigi) niiet kui teil kunagi aega on ja te olete Rannarootsis siis võite mind vaatama tulla :D. Praegu on siin Tartus ikkagi tõsiselt mõnus olla.. Monika tuli kolmapäeval siia ja meil oli plaan ennast täiesti kasti juua... Sellest ei tulnud midagi välja ja asi läks niikaugele, et mina jõin ära poolteist siidrit ja tema magas... Neljapäeval me käisime ja jalutasime mööda Tartu linna ja ma näitasin talle veidi vaatamisväärsusi. Botaanikaaed on praegusel aastaajal nii ilus. Soovitan kasvõi ainult selle pärast end Tartu vedada. Õhtul me panime ühe anime jooksma.. see oli hea :D Ja no samal ajal lahendasime seda viina, mis Monika tõi (mul endal igakuine kuulõpu pankrott :D). See läks lõpuks päris huvitavaks. Me mängisime kõiki kolme mängu, mis mul olemas on. Kes oskaks arvata, et talle Släp nii palju meeldida võiks...See õhtu lõppes sellega, et mina vajus ära. Jh ma sain olla korraks ikka korralikult täis. Täna läks ta Tallinnasse tagasi ja minule jäi kohustus ära juua see sorts viina, mis eilsest järele jäi (ma tegin selle ära, mis sest, et veits kange tuli sest pealekas oli ka peaaegu otsas). Niiet lõpptulemusena ma olen 3 õhtut järjest joonud. Ja ei, ma ei ole alkohoolik. Kuna öö on mu loominguline aeg siis ma hakkasin vaatama netist järgi igasuguseid pilte, mida ma võiks oma ukse peale joonistada.. Lõpuks ma joonistasin 1 pildi mida ma veidi muutsin. Ma ei suuda ära oodata millal ma raha saan, et ma saaks endale värvid ära osta ja oma ust tuunima hakata...Jh.. praegu on siis vist kõik kirjas, mis mu väheke uimane mõte tahtis edasi anda.. Loodame, et järgmine kord ma kirjutan paremini, sest praegu ma ei kavatsegi mingisugust kontrolli teha, et vaadata kas midagi on väga valesti kirjutatud (tavaliselt ma vähemalt loen läbi) Aga mu taustamuusika (nichtcore) hakkab lõpule jõudma ja mina hakkan ära vajuma. Olge ägedad edasi :P

No comments:

Post a Comment