Tuesday, November 12, 2013

Loengukonspekt

    Jou! See on minu ühe tänase loengu konspekt, mille ma lihtsalt kirjutasin siia ümber :D
   Tõsiselt kaua pole blogi teinud.. Õnneks mul on sõbrad, kes pidevalt tuletavad meelde, et mul see veel olemas on :D Mul pole otsest vabandust, miks ma pole seda teinud..Suvel käisin tööl ja midagi muud polnud rääkida, kui see et hommikul on raske üles saada ja päevad on pikad.. Koolis oli rohkem aega aga siis oli palju õppimist ja muud jamad niiet siis ma ka ei kirjutanud. Muidugi ei saa unustada fakti, et mul on hämmastavalt igav elu..:D
    Võtame siis algusest peale. Kuna ma olen praegu loengus (mis on kummaliselt igav arvestades seda, et varem see nii hull polnud) ja kirjutan oma vihikusse (mõtlesin aega paremini kasutada) siis ma ei saa vaadata millal mu viimane postitus oli. Mälu järgi oli see millalgi suvel. Igatahes.. Töö oli nagu töö ikka. Suutsin paar suuremat jama ka kokku keerata, aga see olen ikkagi mina.. Midagi oleks väga valesti kui ma poleks midagi nässu keeranud..  Samas ma teenisin välja selle, et mu ülemus kutsus mind järgmiseks suveks tagasi, kui mul muud plaanis pole. Enne kui te hakkate hõiskama, et ka järgmine suvi saate poole hinnaga pitsat siis unistage edasi.. Ma ausalt ei taha sinna eriti tagasi minna..See aeg, mis ma seal olin, oli kohutavalt väsitav ja jamadega täidetud(mis üldjuhul polnud minu põhjustatud). Samas, kui kuskile mujale ei saa, siis see on parem kui mitte midagi..
    Lähme edasi kooliaega. See oli väsitav, kohutavalt raske ja ebanormaalselt varajane.. Kes paneb hommikul kella kaheksaks sellised loengud nagu rakubioloogia ja biokeemia?? Nende ainetega saab vaeval sündsamalgi tunnil hakkama.. Katsuge aru saada aminohapete sünteesi radadest, kui sa pm magad, pea valutab, silmad vajuvad kinni ja on tahtmine maailm kaarega p***e saata... Jep... Fun times.. Lõpptulemus oli see, et ma ei saanud pea kunagi õigel ajal üles ja ma ei käinud enam eriti loengutes. See lõppes sellega, et ma kukkusin enamik aineid läbi. Nüüdseks olen end veidi rohkem kokku võtnud ja püüan rohkem õppida.. Nagu eelmine aasta, vahetusid ka see aasta oktoobris enamik aineid ja tulid uued. Mitte ilmtingimata põnevamad aga siiski sellised kus pole piin kohal istuda, eriti kui need on ainult 3 korda nädalas, reede on vaba ja neljapäev varsti läheb vabaks. Me so happy :D Praksid on ka lahedad.. Palju ikka tuleb inimesel võimalus u 8 cm prussakat kiusata (ok kiusamist ei teinud mina aga ma olin lähedal :D) .. Ta sisises nii ägedalt :D Kahju, et see praks läbi saab.. Õppejõud rääkis sinna töö juurde ikka päris lahedaid asju. Tal oli pidevalt selline muhe naeratus, et kas suudab meid tülgastada või ei.. Ikkagi see jutt mis tal suust välja tuli oli korraga väga rõve ja väga lahe. Eriti sel ajal, kui me vaatasime parasiitusse.. Juba nende vaatamine oli rõve ja sinna lisada see jutt.. Igatahes ma panen kõigile inimestele südamele, et võtke Andresest eeskuju ja peske oma käsi vähemalt 3 korda päevas, pluss siis kui väljast tulete. See peaks olema kõrgema klassi kuritegu, kui pärast vetsu käsi ei pesta.. Kui inimene tahab endale sisemist lemmiklooma siis minugi poolest.. Aga ärge eeldage, et teised neid tahavad..
    Ok. Suvi/töö ja kool on räägitud. Nüüd niisama eluolu :D Mul läheb üldjuhul normaalselt, kui ma jalad kõhu alt välja võtaks ja midagi teeks.. Näiteks õpiks.. Mul läheks lausa suurepäraselt, kui keegi mõtleks välja kuidas lahti saada sellistest haigustest nagu Laiizguz gondiidez ja procrastinationFTW... Ausalt.. See kes nendele haigustele ravi välja mõtleb on Nobeli preemia vääriline ja saab kustumatu tänu minult ja tuhandetelt teiselt tudengitelt.. Muidugi ka teistelt :) Mind vahepeal tutvustati ka gameri elule (tänud sulle Mari-Liis :D) ja sinna läks ka suurem osa mu õppimisajast (mul oli nii madal level, et seda oli lausa häbi nii hoida kuniks mul rohkem aega on ja mul oli palju maailmu veel avastada.. kes saab mind süüdistada?).. Lisaks ma avastasin, et vaatamata sellele, et ma olen selline nagu ma olen, suudan ka mina poisse ligi meelitada.. Tõsi küll mitte kauaks ja nii, et nad jääksid ja ilma horisontaalse veenmiseta.. Õnneks pole mul suhete jaoks niikuinii kooli ja gamerluse kõrvalt eriti aega. Ja veel, et enne kui te mõtlete, et ma olen siin Tartus täielikuks meesteõgijaks läinud, siis teadke et ma rääkisin ainult ühest inimesest.. Ok üldistuse tegin siiski kahe põhjal aga 1 nendest ei loe... Kokkuvõteks: elu on ilus; mina olen liiga laisk; sõbrad on toredad; viin on stressi ajal parim sõber; mehed tahavad, et ma oleks endiselt vaba selleks ajaks kui nad sarved saavad maha joostud aga selle mõttega võivad nad rahulikult perse minna; COOKIES!! ja "Let's kill all the saws!!" :D

2 comments:

  1. POLE ÜLDSE SEE ANETT, KELLE MA GÜMNAASIUMIST ÜLIKOOLI SAATSIN! TAHAKS VENE KEELES NUTTA.

    ReplyDelete